Urheilijoille

Tapani urheilla on henkisesti hieman taiteellinen, mutta se toimii motivoinnissa jos tarvitsee hieman lisätsemppiä: käytän käynnissä olevien urien omaavien urheiluidolieni kisanumeroita määritellääkseen toistojen tai sekuntien määrän eri urheilusuoritteissa. Eli jos heitän seiskat, olivat ne sitten seitsemän toistoa tai seitsemän sekuntia, niin samalla tsemppaan Kimi Räikköstä Alfa Romeon R&D -työssä, jossa hän nykyään radalla on. Jos vedän neljättoista, niin sama heitto menee Valtteri Bottakselle kilpatyöhönsä Mercedeksellä. Bottaksen oikea urheilijanumero on 77, mutta sillä se on epäkätevä suoritenumeroksi, ynnään sen osat yhteen saadakseni neljättoista. Tai sitten femmat Vettelille, jota arvostan muuten aivan kuninkaalliseella tasolla siitä, kuinka hän osaa pitää yksityisyydestään kiinni nykyajan mediailmastossa.


Tasapainottaakseen ajatteluaan on mielestäni järkevää muistaa, että vaikka Suomi on tilastojen huipulla, niin Suomen Kansalaiset ovat tilastojen pohjalla: he käytöksellään ovat Valtiotilastojen juuret. Joten pisteet kaikille, tulosten tuottamisesta.


Olisiko se moraalisesti oikein jos Suomen Valtio varustaisi Suomen Vanhemmat tiedollisilla aseilla Lapsiaan ja Nuoriaan kohtaan, ajanväännössä älypuhelimien puolesta ja vastaan? Joutuvatko Lapset ja Nuoret tässä epäoikeudenmukaisesti alilyöntiasemaan, sillä Valtio-brändillä varustetut sanalliset toimenpiteet ovat voimakkaita, vai onko oikeudenmukaista Valtion toimesta varmistaa tietty avoin standardiymmärrys siitä, missä menee normien rajat? Minä kannatan avoimen rajatiedon ymmärryksen kehittämistä tässä älypuhelinasiassa, ja olen kiinnostunut etenkin sen sovelluskohtaisista standardeista. Mikä on normaalin sosiaalisen median käytön taso, esimerkiksi, jolla voi kuvitella muodostavan pohjan ylisukupolviselle käytöstavan (sosiaalisen median -käytön) syntymiselle? Mikä on normaaliksi koettua seksuaalikäytöstä Tinderin ja vastaavien sovellusten ajankaudella? Missä menee eettisyyden ja turvallisuuden rajat näiden tuoreiden ja hyvin rahaa tekevien toimialojen sääntöjen kohdalla? Milloin Poliitikot aloittavat pohdintonsa ja julkaisunsa näistä aikakautemme ylivoimaisesti tärkeimmistä asioista, että heihin voisi jälleen luottaa edes jonkinasteisen ajanmukaisuuden suhteen?


Having a sauna is a great way to practice your mind in forward-oriented thinking. A sauna actively teaches you to either throw more steam on or get the fuck out.


Ihmissuhteissa kannattaa muistaa, että joskus ilmoitus on vasta-aine. Eli vanhoillisemmin: vittuilu on välittämistä.


When you think of the complexities of the networks of interconnectedness that define the global economy out of which grows all the market outcomes that we see around us: it is quite something.


The definition of an emotion comes from the picturing of the moment that it is had in. The translation of the fidelity and depth of the emotion across People is dependent on the objective context of the People as relative to the Story: are they able to draw emotional bridges from their past to the present-moment being evaluated in similarly reflectable ways, sparking the prerequisites required for an educational conversation, because there exists capacity to understand across Versions of the Story?


I am having huge trouble deciding how to think about Tinder. How is it that I am supposed to consider my opinion on this platform economy of the modern age, where it is so that I would be a participant in a self-sales market operating at light-speed? I am further affirming my position that Tinder is and will come to be discussed as a significant health risk.

© 2019 Jens J. Sørensen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *